Frustrerad!

Jag är frustrerad! Här sitter jag och skriver en massa inlägg men får absolut ingen respons (kommentarer alltså). Och säg inte att ni inte har läst bloggen det senaste, jag ser allt att jag haft minst fem unika besökare varje dag de senaste dagarna!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Rickard, Grefve af Kållered

Jag får be om ursäkt. Jag har faktiskt påbörjat svar flera gånger, men tyckt att de blivit så lama att jag bara klickat bort dem... Har ganska mycket nu och känner mig inte helt klar i huvudet för tillfället. Får väl se till att bli bättre!

Grattis i förskott!

2008-04-09 @ 19:10:46
URL: http://Haeggmeister.blogg.se
Postat av: mamma

Jag följer alla inlägg och läser dem i sin helhet och önskar att jag fått vara med på båda de enorma föreställningarna. Att födelsedagen närmar sig vet vi så ett kort kan det väl bli. Kalas ska det få bli till sommaren. På söndag äter vi smörgåstårta, vi ska tänka på dig då med, men just då mest på Petra.

2008-04-09 @ 20:24:07
Postat av: Teddan

Man ska inte vara frustrerad! var glad istället, allt blir så mycket enklare då!

Har du Humor?
Kolla då in
www.teddan.blogg.se

2008-04-09 @ 23:20:09
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: Sara

jag får säga att det var ett tag sen jag läste på din blogg men nu i kväll har jag läst massa och du verkat har sett på två väldigt bra föreställningar (eller vad jag ska kalla dom). ha det så bra!!!

2008-04-13 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0