Ännu mer

Okej, jag erkänner, jag är helt totalt fascinerad av "China Swan Lake". För nu kommer ytterligare en bild och lite hänförd information om föreställning! :P

305424-18

Men ärligt talat, skulle ni inte vara hänförda om ni såg nån som gjorde sånt här? Kolla bara in hur hon står längst till vänster, jag menar, jag skulle vara överlycklig om jag kunde stå så på marken, med hela foten och inte bara tåspetsarna i marken!

Sen har jag glömt att nämna gummimänniskan. Ärligt talat, den glädjen jag kände över att jag kunde gå ner i brygga försvann på ett fingerknäpp när jag såg alla (o)möjliga saker som hon kunde. Hon kunde gå ner i brygga, fast djupare. Hon stod på en pall ungefär med ett hål i mitten där hon dök ner med huvudet och sen ut med huvudetså att säga under fötterna. Om man sett henne från sidan hade hon sett ut som ett C, med huvudet i nederkant! Sen la hon sej också på mage och kunde då lägga rumpan på huvudet. Ni vet när man slänger över benen bakåt som i en bakåtkullerbytta ungefär för att stretcha ryggen, så gjorde hon, fast åt andra hållet då! Jag tror banne mej inte att hon hade några ben i kroppen, hade hon haft det skulle hon inte kunna röra sej på det sättet.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0