Efter inköpsnatten

Jag vill bara göra ett kort tillägg nu efter att jag varit och shoppat. Jag vill meddela att jag hittade en otroligt gott doftande parfym som jag inte köpte, för även med rabatt kostade den ca 400 kr, vilket är aningens mycket tycker jag. Fast det ska tilläggas att det var en parfym av Calvin Klein så det var nog egentligten billigt. Men men, sånt är livet när man inte är beredd att lägga ut en massa extra pengar bara för att en känd person har satt sitt namn på produkten. Istället köpte jag ett 15oo bitars pussel :D Jag köpte även julklappar till Johannes och Sophie och jag köpte de där skorna som jag hade tittat på tidigare. Dom är jättesnygga och jag vill även säga att jag hade redan innan jag visste om den här rabattkvällen tänkt på att jag borde köpa ett par snygga skor som inte är sandaler. För de enda snygga skorna jag har är sandaler eller lite för somriga i utseendet och det kann jag inte ha om jag vill vara snygg på vintern. För mina vinterstövlar är inte direkt eleganta även om dom på sitt sätt är fina och varma. Så när jag ändå skulle köpa ett par skor kunde jag ju lika gärna köpa ett par när det var rea, tycker ni inte? Så tro inte att jag köpte de här skorna bara för att det var rea och kände att jag ville köpa nåt. Jag vill även säga att det var otroooligt mycket folk överallt, man kunde knappt ta sej fram varken ute eller inne i affärerna och kassaköerna var jättelånga, så en inköpskväll innan jul med rabatt överallt är nog inte så fantastiskt som jag fick det att låta i mitt tidigare inlägg.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Rickard

Det märks väldigt klart och tydligt att det inte var en kille som skrev det här inlägget som helt ägnades åt shopping :P

2007-12-01 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0