Syfte

Okej, i det här, mitt allra första blogginlägg, hade jag tänkt att berätta om mitt syfte med att starta denna blogg.

Som dom flesta som känner mej vet så ska jag flytta till Österrike under knappt ett år nu med start nästa vecka och jag har funderat på olika sätt att uppdatera mina kompisar om hur jag har det och vad jag tycker och tänker o.s.v. och har bland annat funderat på typ nyhetsmejl som skulle kunna skickas ut veckovis, resedagbok elelr bilddagbok och naturligtvis en blogg. Uppenbarligen valde jag ju att skapa en blogg att skriva i där de som är intresserade kan hålla sej ajour med mitt liv i utlandet. Naturligtvis kommer jag vara inloggad på msndå och då och skriva en massa mejl till folk också men det här kommer vara en grundstomme eller hur man nu ska uttrycka sej.

Eftersom jag som sagt inte flyttar förrän nästa vecka kommer jag nu innan ha nedräkning  av mina sista dagar i Sverige det här året här och skriva om min nervositet (som växer för var dag som går nu) och alla mina förberedelser och allt annat som kan dyka upp i skallen på mej.

Så nu när ni vet det så kan jag bara säga en sak till idag: 8 Dagar Kvar!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Älskarinnan

åh, jag följer det med spänning!

2007-08-13 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0