Sista hela dagen kvar

Japp... som rubriken säger så är idag min sista hela dag kvar hemmal. Och min vana trogen så har jag naturligtvis inte packat klart än. För att vara helt ärlig så har jag inte ens börjat packa ner sakerna i väskor än, dom ligger bara i höger lite överallt i huset =S Men men... jag har ju hela dagen som sagt på mej, plus natten om det skulle behövas. Sova kan man ju alltid göra på vägen till gbg och på flyget se! Dessutom är sova överskattat så man kanske skulle strunta i det helt och hållet, fast då kulle jag ju göra ett ytterst zombieliknande första intryck, och att skrämma ihjäl de små barnen kan inte vara någon särskilt bra start, eller? Så det är nog bäst att jag sover lite iaf så jag kan göra ett bra intryck som den glada, trevliga och roliga person jag är (våga inte säga emot min självbeskrivning)(nej inte ens du min bror även om jag vet att du inte håller med).

Jag ska nog ta och äta frukost nu (tänkt er, jag vaknar alldeles för tidigt och det första jag gör är att skriva i min blogg) för efter det måste jag packa ganska snabbt för i eftermiddag ska jag in till stan och göra slut på min sista svenska kontanter.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0