Sista hela dagen kvar - del 2

Jag har faktiskt packat väskorna som ska med på planet nu. Fantastiskt, eller hur? Fast jag blev rätt chockad när jag upptäckte hur lite 20 kg är egentligen. När min stora väska var packad och vägde 19,7 kg så hade jag fortfarande ca en tredjedel av allt jag vill ha med kvar, opackat! Och i handbagaget fick jag inte plats med mycket. Som jag nämnt tidigare så fick det bara väga 6 kg, och det var i princip vad klarinetten bara vägde.Nä, nu överdrev jag. Men när jag hade fyllt den lilla väskan så vägde den redan 10 kg,  och när jag plockat ur såpass mycket att det bara vägde 6 kg så var det så lite i väskan att det rymdes i min gamla skolrycksäck, så det fick packas i den så får väskan stanna hemma istället. Men faktum kvarstår att jag har en massa kläder, skor och hudvårdsprodukter som inte har nerpacakde än så det kommer bli ett stort paket som skickas på posten. Suck.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Madde

Ja jag vet hur det är med vikter när man ska fylla resväskor....kg plockar fort...när jag åkte från Singapore hade jag sex kg över vikt när jag åkte hem!!!

2007-08-21 @ 08:59:18
URL: http://littlemissgiggles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0