"Flyg iväg, flyg iväg, flyg iväg!

Idag försvinner jag från Sverige. Eller ja, försvinna är kanske lite fel ordval men det låter mer dramatiskt :D Än så länge är jag lugn, men så har jag ju inte kommit till flygplatsen än eller ens börjat åka dit, jag skulle gissa att det är när jag närmar mej Säve som jag kommer bli riktigt nervös igen. Fast jag är riktigt nyfiken på mitt nya rum. Jag och Elin spånade lite om det igår, vi tror att rummet kommer vara jättesmalt, och jag kommer ha en sån där hög säng (som jag drömde om härom natten). Sängen kommer i princip ta upp hela rummets yta och därför måste den vara hög, för det stod i annonsen att jag skulle ha en egen utgång till terassen, och då kommer jag behöva gå under sängen för att komma till den. Sen så kommer det stå en liten byrå eller garderob under sängen också så det blir en rätt smal väg till terass dörren. Vi är ganska säkra på att det är så det kmmer se ut, men jag har lovat att ta kort på det så jag kan ju lägga upp den bilden här så får ni andra också se :P


Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0